La finalitat d'aquest taller és conèixer com desenvolupar el pensament computacional integrant la programació informàtica com a recurs tecnològic en el disseny de propostes didàctiques. Està dirigit tant a docents en formació com en exercici. Es mostraran els principis de pensament computacional i programació, es mostraran exemples de dinàmiques a l'aula i es proposaran reptes als participants mitjançant activitats desendollades, de programació per blocs i robòtica educativa.
Competències segons el marc DigCompEdu:
1.3 Pràctica reflexiva
2.2 Creació i modificació de recursos digitals
3.1 Ensenyament
3.4 Aprenentatge autoregulat
NIVELL A1
Curs creat per Vanessa Esteve González, Departament de Pedagogia. ARGET. URV i Cristina Valls Bautista, Departament de Bioquímica i Biotecnologia. ARGET. URV.
Per a completar el curs, realitzeu les activitats de cada secció i contesteu el qüestionari d'avaluació final.
Temps estimat: 20 hores.
- Professor/a: Universitat Jaume I